Auteur Topic: Hotel in Leeuwarden  (gelezen 108 keer)

bambam

• Forumbeheerder
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
Hotel in Leeuwarden
« Gepost op: 25 maart 2018, 18:25:23 »
Mijn moeder wil binnenkort een nachtje in het centrum van Leeuwarden in een hotel blijven slapen.
Ik ben niet echt te spreken over het verblijf in Stadhouderlijk Hof. Dit voormalig paleis is te oud en het ontbijt vond ik ook teleurstellend.

Wij zijn de kwaliteit van de hotelketen van der Valk gewend. Met name de kwaliteit van het heerlijke ontbijt bij hotelketen van der Valk is de kers op het toetje van de vakantie. Van der Valk biedt allerlei broodjes, allerlei soorten beleg, koffie, thee, toetjes en verse salades voor het ontbijt.

Welk hotel is goed en niet te duur in Leeuwarden?

Loren

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Hotel in Leeuwarden
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2018, 00:52:41 »
Leeuwarden is culturele hoofdstad in 2018 dus alle hotels zijn duurder dan normaal.
Ik heb ook rond gekeken maar rond de 100 euro ben je al snel kwijt zelfs voor een hotel in Hurdegaryp.

bambam

• Forumbeheerder
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
Re: Hotel in Leeuwarden
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2018, 20:35:19 »
Wij waren dit weekend in Hotel Hardegarijp-Leeuwarden maar vreemd genoeg ligt het hotel niet eens in Leeuwarden maar het juiste adres is
Rijksstraatweg 36, 9254 DJ Hurdegaryp. Dat is nog 10 minuten met de trein naar Leeuwarden.

Wij hebben 96 euro betaalt voor een hotelkamer met ontbijt. De kamer was netjes maar had geen koelkastje. De kamer had een temperatuur, die was zo hoog als van een seniorenflat en de gangen waren juist weer steenkoud!

De kamer had een douche met een badkuip en een douchekop maar om te kunnen douchen moet de persoon die zichzelf wil wassen wel lenig genoeg zijn om over de rand van het bad te kunnen klauteren.

Het ontbijt waar wij 20 euro voor hadden betaald had niet meer dan enkele boterhammen, croissants, diverse soorten (goedkoop) beleg, fruit een uiterst ranzige!!! fruitsalade en eieren. Er waren geen worstjes, geen zalm, geen markreel, geen toetjes zoals je deze in de winkel kan kopen, dus in een gesloten verpakking.

Nee wij moesten het doen met een bak yoghurt en een bak yoghurt met smaak maar dat vind ik onhygienisch! Daar kan iedereen in zitten scheppen, ook kinderen die er met hun handen aan kunnen zitten. Dat is gewoon niet van deze tijd

Het hotel heeft geen fitnessruimte, geen amusement en eigenlijk wil je in het hotel nog niet voor straf zitten.
Al met al heeft dit hotel zoveel minpunten: Dit was een eens en nooit meer ervaring voor hotel Hardegarijp-Leeuwarden van van der Valk.